10.7.13

If you find yourself caught in love

Jag är lite efter.
Har alltid varit dålig på att vara nördig, i synnerhet när det gäller musik. Det går sjukt långsamt - kan tex vara övertygad om att jag skulle älska en viss artist (baserat på att jag hört ett par låtar och tycker att artisten verkar ball) men dröja flera år (skojar inte) med att börja lyssna på allvar.

Mitt favvoband, Belle & Sebastian (och nej, jag vet inte vad medlemmarna heter utöver Stuart Murdoch, orka fylla hjärnan med ännu mer info än vad som krävs för att överleva), har gjort filmmusik (för sex år sedan, hej hej här kommer jag med latest news!) till en bögfilm som verkar helt okej.
Obs varning folk pussas mm (ni kan säkert inte ens se videon utan att logga in och bekräfta att ni är vuxna och klarar av att beskåda denna styggelse):
Erkänn bra låt! Ja, den var ju inte ny, bara videon/filmen som inte heller var ny.
Jarå. En annan gång kanske jag dravlar en lång historia om hur jag mötte Belle & Sebastian och found myself caught in love med deras musik, men inte ikväll.
Sorry för old news.
Nu ska jag sova.

Imorgon på bloggen: Senaste nytt - Thomas Edison presenterar sin nya uppfinning glödlampan!
Stay tuned och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar