2.8.13

Love you anyway

Idag är jag i gasen, det är väl för att jag varit så dålig på att blogga i kombination med att jag varit rejält arg de senaste dagarna (nej, det är inte pms, jag vet inte vad det är faktiskt men det är rätt gött, i synnerhet när det resulterar i bra blogginlägg).
Så innan jag drar the hell out of here (ska på spelning med Kristian Anttila) tänker jag förgylla era liv med en låt.

Jag vaknade till den här låten en morgon. Det var säkert ett år sedan eller mer nu. Grejen är att jag vaknade med glädje. Med glädje! Ni anar inte hur ovanligt det är för att vara jag.
"Love you anyway" gick rakt in i mitt hjärta. Varje ord (rimmen!) och varje klang i den här trudelutten tog mig helt på sängen (höhö).
Vi snackar pojkband.
Jag kollade upp videon och den gör mig bara ännu gladare. Väldigt homo med tanke på texten, men det fina i kråksången är att man kan tolka lite som man vill.
Det här är så catchy att jag inte vet vad. Jag tror att jag ska låta den här låten spelas på min begravning.
Okej, kanske inte. Men någon gång ska den spelas.
Nu till exempel:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar